مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-22سياسي

آشوب شکست خورد بانیان دوباره نقابدار شدند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه هم میهن وابسته به تیم کرباسچی و قوچانی نوشت: جنبش های اصلاحی و اعتراضی از آسیب «انحراف» در امان نماند.

- یک روزنامه زنجیره ای که در تحریک و تهییج به آشوبگری رادیکال نقش داشت، اکنون سرخورده از شکست اغتشاش که برای رد گم کنی می گوید: خیال پردازان، حرکت اعتراضی جنبشی را تهدید می کنند و آن را به انحراف کشاندند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه هم میهن وابسته به تیم کرباسچی و قوچانی نوشت: جنبش های اصلاحی و اعتراضی از آسیب انحراف در امان نماند.

بنی صدر در میانه دوگانه مهدی بازرگان و مسعود رجوی، به بیراهه چپ روی افتاد و خام اندیشانه در رویای رهبری انقلابی در انقلاب رفت و کابوس آفرید.

خاتمی و موسوی نیز، با مجموعه بسترسازی هایی که از دو سوی رادیکالیسم چپ و راست صورت می گرفت، ناگاه با کنار نشستن جامعه مواجه شدند.

جامعه ای که با رأی دادن، می خواست در دوم خرداد 1376 فردایی بهتر برای خود بسازد، در پس چند پیروزی انتخاباتی به تدریج فردایی متفاوت را مطالبه کرد.

آنچه در رویکرد های چپ روانه جریان تحکیم وحدت/ تحریم انتخابات در سال های 1382 تا 1384 بروز یافت و گویی، با ابزار 60 میلیون امضاء (و به تعبیر سعید حجاریان: کلیک، کلیک؛ بنگ، بنگ ) می خواست از اینترنت نوپدید، دستاوردی فراتر از ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوب شکست خورد بانیان دوباره نقابدار شدند

آشوب شکست خورد بانیان دوباره نقابدار شدند