مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 07:572022-10-22اقتصادي

500 پنل خورشیدی برای کمک به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی نصب می شود


مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: تفاهم نامه نصب 500 سامانه خورشیدی برای مددجویان با هدف ایجاد اشتغال و کمک به معیشت با الویت مددجویان تحت حمایت نهادهای حمایتی و سایر افراد کم برخوردار اجرا می شود.

- مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: تفاهم نامه نصب 500 سامانه خورشیدی برای مددجویان با هدف ایجاد اشتغال، کمک به معیشت، رفع فقر و توانمند سازی اقتصادی گروه ها و اقشار کم برخوردار ساکن در مناطق روستایی و حاشیه شهرها با الویت مددجویان تحت حمایت نهادهای حمایتی و سایر افراد کم برخوردار اجرا می شود.

وی گفت: افزایش تولید انرژی برق از منابع تجدید پذیر و پاک و کمک به افزایش تولید ناخالص داخلی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه قرارداد نصب و اجرای 100 سامانه خورشیدی در حال انجام است، افزود: یک نمونه از این سامانه خورشیدی در روستای بندیغمور اجرا شده و 70 پرونده جهت واریز تسهیلات به بانک ارجاع شده و 30 سامانه دیگر هم در حال پیگیری است.

الهی راد با اشاره به اینکه در راستای اجرای این تفاهم نامه معرفی مددجویان انجام شده است، بیان داشت: با اجرای این تفاهم نامه پنج جانبه خانوارهای نیازمند مددجو به توانمندی رسیده و می توانند با فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 پنل خورشیدی برای کمک به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی نصب می شود

500 پنل خورشیدی برای کمک به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی نصب می شود