مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 07:572022-10-22سياسي

پمپاژ خبری 24 ساعته اینترنشنال در اغتشاشات اخیر


یکی از سنگین ترین عملیات های رسانه علیه کشور ما در این اغتشاشات اخیر انجام شد؛ شبکه سعودی اینترنشنال به صورت 24 ساعته اقدام به پمپاژ خبری می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین اشتری در نشستی که به منظور بررسی حوادث اخیر کشور برگزار شد، گفت: روز 22 شهریور من برای ماموریتی برای رویداد اربعین به شهر شلمچه رفته بودم که واقعه فوت مرحومه امینی را به من گزارش دادند و همان لحظه چند مورد را تذکر دادم از جمله اینکه به دقت و فورا به موضوع رسیدگی شود، هوای خانواده و پدر و مادرش را داشته باشند و اگر قصور و تقصیری انجام شده رسیدگی شود.

پس از آن نیز خودم را به تهران رساندم و حتی شخصا حدود 20 دقیقه با پدر آن مرحومه صحبت کردم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به این اتفاق افزود: کاری که از سوی ماموران ما انجام شد، چیزی فراتر از رویه مرسوم و جاری نبود و کاری بود که توسط مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و آنچه که وظیفه انسانی و اسلامی ما بوده کاملا رعایت شده بود.

وی درباره وقایع و پیامد های این اتفاق گفت: بعد از خاکسپاری که در روز اربعین در سفر انجام شد، تجمعاتی شروع شد که در ابتدا اعتراضی بود، اما بلافاصله تبدیل به اغتشاش شد و کار به تعرض به اموال عمومی، شعار های هنجارشکنانه، حمله به بانک ها و سوپر مارکت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپاژ خبری 24 ساعته اینترنشنال در اغتشاشات اخیر

پمپاژ خبری 24 ساعته اینترنشنال در اغتشاشات اخیر