مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-21سياسي

ذوالقدر: دشمن مترصد ضربه زدن به نظام و کشور است


علت تامه برای تبدیل اعتراضات به فتنه، دخالت دشمن است که مترصد است تا از هر زمینه ای برای ضربه زدن به نظام و کشور استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر ذوالقدر دبیر و شورای نگهبان در موارد اختلافی بر سر مصلحت نظام، بن بست شکنی و گره گشایی می کند و در مقام مشاور امین رهبری در شناسایی و رفع معضلات و چالش هایی که در اداره کشور پدید می آید مشارکت می کند و با وجود مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمهوری اسلامی هیچگاه دچار خلأ و بن بست نمی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با مرور عملکرد و فعالیت های مجمع در دوره هشتم، گفت: در این دوره با وجود محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، مجمع تشخیص 111 جلسه برگزار کرده و به 25 موضوع و مسأله اختلافی در موضوع تشخیص مصلحت، رسیدگی کرده و تصمیم گرفته است.

  ذوالقدر تصریح کرد: در دوره هشتم، دو سیاست کلی تأمین اجتماعی و برنامه هفتم توسعه را تدوین و تقدیم مقام معظم رهبری کرده است.

همچنین در این دوره در 34 جلسه از جلسات شورای مجمع موضوعات و مسائل مهم کشور با حضور مسئولان مربوط مورد بحث و بررسی و احیاناً تصمیم گیری قرار گرفته است.

 وی، نظارت بر حُسن اجرای سیاست های کلی را وظیفه دیگر مجمع دانست که از سوی مقام معظم رهبری به مجمع تفویض شده و ادامه داد: این امر به هیئت عالی نظارت که جمع برگزیده ای از اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالقدر: دشمن مترصد ضربه زدن به نظام و کشور است

ذوالقدر: دشمن مترصد ضربه زدن به نظام و کشور است