مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-21ورزشي

سرانه فضای ورزشی در شهرستان لردگان 15 سانتی متر است


سرانه ورزشی این شهرستان 15 سانتی متر است و سیاست های غلط در دولت های گذشته مانند عدم حمایت مالی از هیأت های ورزشی و مسابقات و اردوهای استانی و کشوری باعث تحمیل هزینه های بسیار به خانواده ورزشکاران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی ظهر امروز در خطبه های عمومی و همگانی یا تخصصی و حرفه ای مورد تاکید پیشوایان دینی بوده است.

وی افزود: در انقلاب اسلامی شاهد رشد و تعالی ورزش در کشور هستیم که امروزه یکی از افتخارات ملت ایران کسب سکوهای قهرمانی و به اهتراز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط ورزشکاران کشورمان هستیم.

رحمانی با بیان اینکه لردگان چهار هزار نفر جمعیت ورزشکار دارد و بیش از 70 باشگاه و هیات ورزشی در آن فعال است، اضافه کرد: این شهرستان با اعزام 700 نفر به مسابقات و کسب 250 مقام استانی در قالب هیات های شهرستان، افتخار آفرینی های فراوانی برای شهرستان داشته است.

وی توضیح داد: به نحوی که همیشه یکی از سه سکوی قهرمانی را در اختیار داشته ایم و در تیم های کشوری هم هفت نفر از ورزشکاران ما عضویت داشته و به عنوان عضو تیم های ملی و قهرمانی کشوری درخشش دارند.

  امام جمعه لردگان گفت: واگذاری سالن های ورزشی به بخش خصوصی با اجاره اندک اشتباه است در حالی که این مکان ها باید توسط خود دولت اداره شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای ورزشی در شهرستان لردگان 15 سانتی متر است

سرانه فضای ورزشی در شهرستان لردگان 15 سانتی متر است