مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 13:372022-10-21سياسي

کلافگی مردم جیرفت در صف های طولانی پمپ بنزین ها/ ایجاد مخازن سوخت الزامی است


صف های طولانی در پمپ بنزین ها مردم را کلافه کرده است، ایجاد مخازن سوخت در شهرستان الزامی است تا مردم جیرفت بیش از این دچار مشکل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، امام جمعه جیرفت ظهر امروز در خطبه های گرفتار می شود، اظهار داشت: انسان هایی فریب خورده به جایی می رسند که ابزار و شریک شیطان می شوند و کار این افراد به جایی می رسد که شیطان با چشم های آن ها می بیند، این اوج ذلت یک انسان است که چشم و گوش شیطان باشد.

وی با گرامیداشت سالروز رحلت مرحوم آیت الله مهدوی کنی گفت: این عالم با بصیرت در طول عمر پربرکت خود دست از ولایت و نظام برنداشت و در زیر شکنجه دژخیمان پهلوی با صبر، آن ها را از پای درآورد، پس از انقلاب نیز با پاکدستی و خوشنامی تمام مسئولیت ها را با نام نیک به سرانجام رساند.

حجت الاسلام تارم به فضاسازی جدید دشمن پرداخت و گفت: این روزها دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که در حقیقت دشمنان اسلام هستند بخاطر اینکه نتوانسته اند به آنچه در فتنه و آشوب دنبال آن بودند برسند، در پی القای این هستند که نظام، کشور را امنیتی کرده است، درحالی که امنیت اصلی ترین وظیفه حکومت برای شهروندان خود است.

وی اضافه کرد: در این اغتشاشات نیروهای امنیتی ما از هیچ سلاحی استفاده نکردند و در کمال آرامش امنیت را برگرداندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلافگی مردم جیرفت در صف های طولانی پمپ بنزین ها/ ایجاد مخازن سوخت الزامی است

کلافگی مردم جیرفت در صف های طولانی پمپ بنزین ها/ ایجاد مخازن سوخت الزامی است