مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 13:322022-10-21سياسي

زمستان سخت در انتظار دشمنان ایران و گفتمان مقاومت


دشمن تلاش دارد روزهای سخت و تلخی را برای ایرانیان رقم بزند لکن به زودی خواهد فهمید که دوران بزن و در رو تمام شده است و زمستان سرد و سخت و روزهای دشواری در انتظار کسانی است که از عظمت ایران و گفتمان مقاومت عصبانی اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام ایوب محمدی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه کوهرنگ با اشاره به چهار آبان ماه سالروز اعتراض امام خمینی(ره) به قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال 1343،گفت: هدف این قانون ننگین به ذلت کشاندن ملت ایران بود، اما حضرت امام با شجاعت خود اجازه نداد این قانون تصویب شود.

امام جمعه کوهرنگ با بیان اینکه در پرتوی نظام و انقلاب هم اکنون ملت ایران دارای عزت، قدرت و عظمت در دنیا است، افزود: رژیم پهلوی نوکر حلقه به گوش آمریکا بود و ایران را در زمینه های مختلف مستعمره کرده بود اما بعد از انقلاب شاکله پوشالی آمریکا توسط ایران شکسته شد.

وی تسلیم ناپذیری را خصوصیت اصلی ایران دانست و بیان کرد: قدرت های انحصارگر جهان که همواره حیات خود را در دست اندازی به استقلال دیگر کشورها برای مقاصد شوم خود می دانند در برابر ایران اسلامی و انقلابی، اعتراف به ناتوانی کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: ملت ایران در فضای حیات بخش انقلاب توانست دست نشانده آمریکا را از کشور براند و پس از آن هم تا امروز از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان سخت در انتظار دشمنان ایران و گفتمان مقاومت

زمستان سخت در انتظار دشمنان ایران و گفتمان مقاومت