مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 13:322022-10-21اجتماعي

بهره مندی 100 درصدی اتباع خارجی از دوره های سواد آموزی


سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: صد درصد اتباع خارجی در بیرجند امسال تحت پوشش کلاس های سوادآموزی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ارباب، کارشناس دفتر عالی کمیساریای عالی پناهندگان در بازدید از کلاس های سوادآموزی طرح کمیساریای خراسان جنوبی گفت: این استان به پناهگاهی امن برای مهاجرین افغانستانی تبدیل شده که به دلایل مختلف همه ساله به جمهوری اسلامی ایران پناهنده می شوند.

او افزود: خراسان جنوبی گام های بلندی را در زمینه برقراری عدالت آموزشی برداشته و توجه ویژه ای به سوادآموزی اتباع و پناهندگان می کند.

ارباب با بیان این که رسالت سوادآموزی توسعه سواد و آموزش مهارت های اساسی زندگی به منظور بهبود کیفیت زندگی جامعه مخاطب است، بیان کرد: دفتر اتباع و کمیساریای عالی پناهندگان در نظر دارد تا همه بی سوادان و کم سوادان را در فرصت دوم آموزش، تحت پوشش فعالیت های سوادآموزی قرار دهد.

طیبی سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز گفت: حجم تخصیص یافته به خراسان جنوبی امسال 50 نفر در دوره سوادآموزی و 50 نفر در دوره انتقال است که این حجم در مرکز استان به طور صد درصد تحت پوشش قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 100 درصدی اتباع خارجی از دوره های سواد آموزی

بهره مندی 100 درصدی اتباع خارجی از دوره های سواد آموزی