مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 12:322022-10-21اقتصادي

هشدار وزیر دادگستری درباره برخورد جدی با گرانفروشان


اگر گرانفروشی در بازار از طرف تولیدکنندگان صورت پذیرد و بازرسان وزارت صمت و وزرات جهاد از این گرانفروشی مطلع شوند، باید برخورد جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، امین حسین رحیمی در مورد اولتیماتوم قیمت گذاری کالاهای اساسی از سوی وزارت دادگستری گفت: تمام کالاهایی که مردم خریداری می کنند قیمت آنها در سامانه 124 وزارت صمت ثبت شده و همان قیمت ملاک است، اگر تولید کننده ای خارج از قیمت تعیین شده بر روی کالایی برچسب بزند و یا فروشنده ای خارج از قیمت تعیین شده اقدام به فروش کالا کند؛ مرتکب گرانفروشی شده است.

در گزارش ایلناوزیر دادگستری با اشاره به ثبت گرانفروشی در سامانه 124، تاکید کرد: بیش از 52 هزار کالا در اجرای مصوبه 18 خرداد قیمت گذاری شده و وزارت صمت هم قیمت ها را تایید کرده است، اگر هر ذینفعی بخواهد قیمت ها را اصلاح کند باید از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اجازه بگیرد تا بتواند بر روی قیمت های درج شده اصلاحاتی را ایجاد کنند.

رحیمی در ادامه تاکید کرد: تا زمانی که قیمت کالاها در سامانه اصلاح نشده باشد ملاک نرخ گذاری مصرف کالا همان مبلغ ثبت شده در سامانه 124 وزارت صمت است، در واقع اجرای مصوبه تنظیم بازار ثبت قیمت کالا در سامانه وزارت صمت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر دادگستری درباره برخورد جدی با گرانفروشان

هشدار وزیر دادگستری درباره برخورد جدی با گرانفروشان