مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 09:322022-10-21حوادث

دسته «مغیرات» لیدرها را شکار می کند +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خط قرمزشان امنیت، آرامش و آسایش مردم است؛ در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر که عده ای آشوبگر سازماندهی شده و با عملیات های ترکیبی اقدام به هنجارشکنی و تخریب می کنند در معابر، - مأموران یگان ویژه انتظامی کشور هستند؛ در دسته های مغیرات شناسایی لیدر های اغتشاشات را در دستور کار داشته و با استفاده از ریز پرنده ها و تهیه فیلم و مستند آنان را شناسایی و دستگیر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خط قرمزشان امنیت، آرامش و آسایش مردم است؛ در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر که عده ای آشوبگر سازماندهی شده و با عملیات های ترکیبی اقدام به هنجارشکنی و تخریب می کنند در معابر، میادین و اماکن حضور دارند؛ این ها ماموران یگان ویژه انتظامی کشور هستند.

یگان ویژه در کف میدان با دسته های مغیرات در صحنه ناآرامی ها روبه روی اغتشاشگران بوده و به صورت کاملا مستند و حرفه ای آن ها را شناسایی کرده و با تهیه فیلم و عکس و مستند اقدام به دستگیری عناصر به خصوص لیدر های اصلی می کند.

دسته های مغیرات یگان ویژه فقط دستگیری لیدر ها و افرادی را که صحنه را هدایت می کنند در دستور کار دارند؛ بدین ترتیب که بر روی افرادی که هدفمند بوده و بقیه را تحریک می کنند تمرکز خاص دارند که آن ها هم بیشتر آدم های شرور، خلافکار و اراذل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته «مغیرات» لیدرها را شکار می کند +فیلم

دسته «مغیرات» لیدرها را شکار می کند +فیلم