مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-21سياسي

اتفاق ویژه جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری چه بود؟


رییس خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مباحثی متفاوت از رفتارهای مختلف لایه های فکری جامعه، تنوع فکری شرکت کنندگان و پذیرش نظرات مختلف و حتی مخالف یکدیگر، - میثم محمودیان، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با کنار گذاشتن و دخالت ندادن پیش داوری های گذشته و انتقادات وارده به مباحث مطرح شده در جلسات شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، جلسه روز چهارشنبه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری را باید در نوع خود ویژه، گفت وگومحور و چالشی نامید.

رییس خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: البته نباید نقدهای شخصی را در برداشت عمومی همه اعضا در کیفیت این مباحث گنجاند.

محمودیان با اشاره به اینکه فضای مناسب و مدیریت خوب نماینده ولی فقیه در استان منجر به فراهم شدن فضای گفت وگو بین اعضا پیرامون مسائل جاری کشور و استان شد، تصریح کرد: طرح مباحثی متفاوت از رفتارهای مختلف لایه های فکری جامعه، استقبال حضار از این قبیل گفت وگوها، تنوع فکری شرکت کنندگان و پذیرش نظرات مختلف و حتی مخالف یکدیگر، اتفاق ویژه جلسه شورای فرهنگی عمومی استان بود.

وی اظهار داشت: با استمرار این اتفاق، کلید اندیشه ورزی و گفت وگوی انتقادی البته از نوع مصلحانه اش، در دستگاه های متولی فرهنگ عمومی به سمت ایجاد تنوع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق ویژه جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری چه بود؟

اتفاق ویژه جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری چه بود؟