مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 19:422022-10-20ورزشي

دشمن مدارس و دانشگاه را هدف گرفته و به دنبال نفوذ در آن هاست


جریان کینه توزی دشمن علیه ملت ایران به واقعه سیزده آبان و تسخیر لانه جاسوسی توسط جریانات دانشجویی و دانش آموزی باز می گردد و آن ها پیشگامان انقلاب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صادق ستاری فر، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه افتتاح زمین چمن مدرسه صارمیه ناحیه دو شهر اصفهان اظهار داشت: عملکرد این استان در اجرای طرح شیهد سلیمانی بسیار خوب بوده است و از تلاش های مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مجموعه تربیت بدنی این اداره تقدیر می کنم.

وی افزود: ظرف مدت 6 ماه ایجاد 1017 فضای ورزشی درون مدرسه ای در سطح کشور، یک اقدام جهادی و نهضت بود و برکتی که خون سردار سلیمانی به این طرح داد، باعث این حرکت گسترده شد.

ستاری فر تصریح کرد: نیمی از این فضاها به بهره برداری رسید و نیمی دیگر از آن ها نیز تا پایان سال در اختیار دانش آموزان قرارداده خواهد شد با این هدف که بتوانیم نسبت به کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و جذاب سازی محیط مدارس گامی رو به جلو برداریم.

سخنگوی توسط بمباران رژیم بعث عراق، دانش آموزان بیگناه این مدارس به خاک و خون کشیده شدند که یاد و خاطره 40 هزار معلم و دانش آموز شیهد را گرامی می داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن مدارس و دانشگاه را هدف گرفته و به دنبال نفوذ در آن هاست

دشمن مدارس و دانشگاه را هدف گرفته و به دنبال نفوذ در آن هاست