مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 17:422022-10-20اجتماعي

نوسازی بیش از 95 درصد ناوگان اتوبوسرانی اراک تا سال 1402


سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از نوسازی بیش از 95 درصد ناوگان اتوبوسرانی اراک تا سال 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک محمدحسین ساده وند، اظهار داشت: برای کاهش آلودگی ناشی از ترافیک در هوای اراک باید برای تردد خودروهای شخصی در سطح شهر محدودیت هایی را اعمال کرد و همزمان با آن زیرساخت های حمل ونقل عمومی در شهر را نیز توسعه داد، به گونه ای که پاسخگوی تقاضای سفرهای درون شهری شهروندان باشد.

وی با بیان اینکه روند نوسازی ناوگان اتوبوس های شهر اراک از سال جاری آغاز و 36 دستگاه اتوبوس جدید وارد خطوط شده، همچنین 52 دستگاه اتوبوس فرسوده از خطوط خارج گردیده، اضافه کرد: در این راستا 50 اتوبوس عقاب اسکانیای جدید و 20 دستگاه اتوبوس بنز 457 از نوع آتروس نیز از محل اعتبارات وزارت کشور به شهر اراک اختصاص داده شده است که ماهانه 66 دستگاه از آن به ناوگان عمومی شهر اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اراک ادامه داد: در حال حاضر 80 درصد از ناوگان اتوبوسرانی اراک نوسازی شده است و تا ابتدای سال 1402 نیز بیش از 95 درصد این ناوگان نوسازی و اتوبوس های فرسوده به طور کامل از چرخه فعالیت خارج خواهد شد که تأثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی بیش از 95 درصد ناوگان اتوبوسرانی اراک تا سال 1402

نوسازی بیش از 95 درصد ناوگان اتوبوسرانی اراک تا سال 1402