مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 16:372022-10-20سياسي

ضرغامی: بودجه پژوهشی شهر زیرزمینی بادرود تخصیص می یابد/ لزوم رونق گردشگری مذهبی


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بودجه مناسبی برای پژوهش اولیه شهر زیرزمینی بادرود اختصاص می دهیم و بعد از پژوهش های اولیه مراحل کاوش شهر زیرزمینی بادرود آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به بادرود، در حاشیه حضور در آستان مقدس آقا علی عباس (ع) اظهار کرد: گردشگری مذهبی اهمیت فوق العاده ای دارد، زائران ما با حضور در اماکن متبرکه و زیارتی این صنعت را در حوزه گردشگری مذهبی رونق بخشیده و در کنار آن شغل های زیاد خدماتی ایجاد می شود.

 وی افزود: یکی از مکان هایی که در طول سال با استقبال خاص و زیاد زائران و گردشگران مواجه می شود، آستان مقدس آقا علی عباس است که سالیانه 5 میلیون زائر به این مکان مقدس می آیند و این شهر در رده چهارم و پنجم گردشگری مذهبی کشور و شهرهای زیارتی قرار گرفته است.

 ضرغامی تصریح کرد: منطقه کاشان، نطنز، بادرود، قمصر و ابیانه هر کدام ویژگی گردشگری خاصی دارند و می توان با هم افزایی از این فرصت برای گردشگران مذهبی نیز استفاده کرده و گردشگران مذهبی از این شهرها هم بازدید کنند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مردم در آقا علی عباس مشکل اقامتی دارند و طبقه دوم این آستان مقدس برای پایداری تعطیل شده و درخواست های زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: بودجه پژوهشی شهر زیرزمینی بادرود تخصیص می یابد/ لزوم رونق گردشگری مذهبی

ضرغامی: بودجه پژوهشی شهر زیرزمینی بادرود تخصیص می یابد/ لزوم رونق گردشگری مذهبی