مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 16:222022-10-20ورزشي

مراکز مشاوره ازدواج نیازمند انسجام هستند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه های مشاوره ازدواج برای دستیابی اهداف نیازمند انسجام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نشست مشترک بین اعضا مرکز جامع تحکیم را دریافت کرده و در عرصه تحقق وظایف خود مشعول فعالیت است.

وی به تشریح اقدامات انجام شده توسط این مرکز پرداخت و یادآور شد: بعد از ثبت نام افراد، از آنها تست های شخصیت زیر نظر کارشناسان و روانشناسان متخصص گرفته می شود تا روحیات و ویژگی های شخصیتی آنها آشنا شویم.

این مشاور عرصه خانواده با اشاره به برگزاری کارگاه های انتخاب همسر برای اعضا شرکت کننده در این مجموعه، مطرح کرد: از طریق قراردادهایی که با برخی از گل فروشی ها، آرایشگاه ها، شیرینی فروشی ها و مراکز فروش و کرایه لباس عروسی و دیگر اماکن مورد نیاز مراسم در روند برگزاری مراسم عروسی نیز در کنار زوجین خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بعد از ازدواج نیز تسهیلاتی برای زوجین در نظر گرفته شده است، گفت: عروسی، پایان همکاری و ارتباط ما با زوجین نیست و همانند یک پزشک خانوادگی، یک مشاور خانوادگی در کنار خانواده ها تا زمان بچه دار شدن حضور دارند.

سپس علی اکبر کامرانی صالح مدیرعامل مرکز جامع تحکیم خانواده سایبان مهر، با بیان اینکه هدف ما ترویج انتخاب و ازدواج صحیح و درست بین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز مشاوره ازدواج نیازمند انسجام هستند

مراکز مشاوره ازدواج نیازمند انسجام هستند