مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-20اقتصادي

5 خودرو بی کیفیت از چرخه تولید خارج شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، احسان ساده معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران صبح امروز در آیین گرامیداشت و تقدیر از سرآمدان و برگزیدگان استاندارد گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد: در 10 ماهه گذشته در ارزیابی های انجام شده از صنعت تولید خودرو کشور پنج خودرو بی کیفیت و عدم استانداردهای لازم از چرخه تولید خارج شد تا خودروسازان درصدد تولید خودرو جدید و با کیفیت برای مردم عزیز باشند.

وی تصریح کرد: نظام استاندارد کشور در دوره جدید میدیریت به عنوان اولین اصل خود در حوزه حقوق مردم هیچگونه مماشاتی با تولیدکنندگان و غیره نداشته تا این افراد فرایند تولید خود را اصلاح و یا تغییر دهند.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در سال 96 مجوز نشان حلال به سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مصوبه در صدور این مجوزها داشته و می تواند با صدور چنین مجوزهایی باعث ثروت آفرینی و اشتغال در گلستان شود.

ساده گفت: تشکیل ستاد دیپلماسی استاندارد و کیفیت از سیاست جدید سازمان ملی استاندارد بوده زیرا استاندارد زیربنای تجارت بوده و دو موضوع قیمت و ویژگی محصول در تجارت مورد بحث بوده که ویژگی کیفی محصول در این سیاست مورد ارزیابی و انطباق قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 خودرو بی کیفیت از چرخه تولید خارج شد

5 خودرو بی کیفیت از چرخه تولید خارج شد