مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-20اقتصادي

نگاه حمایتی دولت به کشاورزان، برنجکاران و تولیدکنندگان داخلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، صبح امروز در سفر خود به مازندران از مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج آمل بازدید کرد.

 با وجودی که 2.

5 از برداشت برنج گذشته است، اما هنوز قفل داد و ستدها باز نشده و رنج کشاورز بر کابوس فروش افزوده است.

بسیاری از تحلیگران اقتصادی بازار وضعیت برنج را بحرانی می دانند که اگر به زودی حل نشود، خسارت های آن جبران ناپذیر خواهد بود.

 پایانه برنج توان فروش و صادرات 700 هزار تن برنج را دارد و کشاورزان بر دغدغه فروش باید نگرانی کاهش کیفیت به دلیل آفت پذیری را هم تحمل کنند، روا نیست دست رنج کشاورزان که منابع غذایی کشور را تامین می کنند، کابوس فروش باشد.

بررسی های میدانی نشان می دهد صدها تن برنج در انبارهای شالیکوبی ها خاک می خورد که تا به امروز بی سابقه بوده و اگر نسبت به آفت مذیری و حوادث طبیعی خوش بینانه ترین حالت را در نظر بگیریم باز هم  برنج که قوت اصلی مردم کشور است را  تهدید جدی می کند.

سیدجواد ساداتی نژاد وزیرجهادکشاورزی در بازدید از مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران مستقر در آمل  اظهار کرد: لازم است از تولید برنج داخلی حین عرضه به بازار برای ایجاد انگیزه بین کشاورزان و برنج کاران حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه حمایتی دولت به کشاورزان، برنجکاران و تولیدکنندگان داخلی

نگاه حمایتی دولت به کشاورزان، برنجکاران و تولیدکنندگان داخلی