مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 15:572022-10-20اجتماعي

600 میلیارد تومان در طرح سردار سلیمانی به زیرساخت های ورزشی اختصاص یافت


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در توجه به زیرساخت های ورزشی به کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و هویت بخشی به درس و معلم تربیت بدنی توجه کردیم و در این راستا با تأمین اعتبار 600 میلیارد تومانی طرحی را به نام سردار سلیمانی آغاز کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت تربیت بدنی با تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: در کلام امام(ره) تربیت و تزکیه، مقدم بر تعلیم است و در این راستا تربیت بدنی زیربنای تربیت و تزکیه است زیرا به پاکیزگی و تربیت جسم و روح کمک می کند.

وی با اشاره به جایگاه تربیت بدنی در حوزه آموزش و پرورش افزود: جایگاه تربیت بدنی در قلب دانش آموزان است و محبوب ترین و در عین حال مظلوم ترین معلمان در نگاه دانش آموزان، معلمان تربیت بدنی هستند یعنی با وجود محبوبیتی که دارند، توجه کمتری به این معلم تحولی و پیشران صورت می گیرد در حالی که معلمان تربیت بدنی عامل نجات دانش آموزان هستند.

ستاری فرد با اشاره به اهمیت ورزش در کلام حاج قاسم سلیمانی گفت: تربیت بدنی درس تربیت انسان و انسان سازی است و آغاز ورزش، پایان لغزش و آسیب های اجتماعی است و در همین راستا شاهدیم که در بسیاری از جوامع مهارت های زندگی با بازی به کودکان منتقل و نهادینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 میلیارد تومان در طرح سردار سلیمانی به زیرساخت های ورزشی اختصاص یافت

600 میلیارد تومان در طرح سردار سلیمانی به زیرساخت های ورزشی اختصاص یافت