مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 15:372022-10-20سياسي

85 درصد بازداشت شدگان حوادث اخیر قزوین آزاد شدند


حسین رجبی درباره بازداشت شدگان حوادث و ناآرامی های اخیر، اظهار کرد: پرونده آن ها به قید فوریت و با تعیین قضات ویژه در حال رسیدگی است، تا به منظور صدور احکام قضایی به دادگاه ارسال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دادستان قزوین گفت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده تاکنون 85 درصد از دستگیرشدگان اخیر با صدور قرار تأمین کیفری متناسب از زندان آزاد شده اند و پرونده آن ها به قید فوریت و با تعیین قضات ویژه در حال رسیدگی است، تا به منظور صدور احکام قضایی به دادگاه ارسال شود.

حسین رجبی در زندان مرکزی قزوین در حاشیه دیدار و گفتگو با بازداشت شدگان حوادث و ناآرامی های اخیر، اظهار کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده تاکنون 85 درصد از دستگیرشدگان اخیر با صدور قرار تأمین کیفری متناسب از زندان آزاد شده اند و پرونده آن ها به قید فوریت و با تعیین قضات ویژه در حال رسیدگی است، تا به منظور صدور احکام قضایی به دادگاه ارسال شود.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان مستمراً وضعیت بازداشت شدگان را تحت رصد دارد و خانواده ها از این حیث نگران فرزندان خود نباشد و در همین راستا تاکنون پنج بازدید شبانه توسط مسئولان قضایی استان در راستای نظارت بر دستورالعمل های مربوط به اقدامات تأمینی و تربیتی و رعایت حقوق متهمین تحت نظر و همچنین دیدار چهره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد بازداشت شدگان حوادث اخیر قزوین آزاد شدند

85 درصد بازداشت شدگان حوادث اخیر قزوین آزاد شدند