مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-20اجتماعي

تشدید بارش ها در مناطق شمالی کشور از روز شنبه


کارشناس سازمان هواشناسی از تشدید بارش ها در مناطق شمالی کشور از روز شنبه و بارش پراکنده باران در پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی، با بیان اینکه امروز، پنجشنبه، 28 مهرماه، در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را شاهد خواهیم بود، گفت: در شرق کشور اما وزش باد شدید رخ می دهدکه موجب خیزش گرد و خاک می شود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به شمال غرب ایران از روز فردا، عنوان کرد: استان های شمال غرب، نقاطی از غرب، دامنه های جنوبی البرز و استان های قزوین و البرز افزایش ابر، رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را تجربه می کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه فردا به تدریج با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش باران در سواحل شمالی آغاز می شود، گفت: این پدیده با کاهش دما همراه خواهد بود؛ همچنین روز شنبه مقدار بارش در مناطق شمال کشور تشدید خواهد شد و در استان های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران را خواهیم داشت.

نقشینه از کاهش فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب و از روز شنبه خبر داد و اعلام کرد: این سامانه در سواحل دریای خزر، استان های اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و سمنان به صورت بارش پراکنده تداوم می یابد و به تدریج از شمال شرق کشور خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بارش ها در مناطق شمالی کشور از روز شنبه

تشدید بارش ها در مناطق شمالی کشور از روز شنبه