مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 14:372022-10-20فرهنگي

پاسخ سازندگان سریال «تاج» به انتقادها / نگرانی های خاندان سلطنتی از افشای رازها


تصمیم سریال «تاج» برای نمایش هست و نیست جنگ بین چارلز و دایانا نگرانی هایی را در قصر به وجود آورده است.

- پاسخ سازندگان سریال تاج به انتقادها / نگرانی های خاندان سلطنتی از افشای رازها تصمیم سریال تاج برای نمایش هست و نیست جنگ بین چارلز و دایانا نگرانی هایی را در قصر به وجود آورده است.

سازندگان و بازیگران سریال تاج ، انتقادات مطرح شده درباره اینکه این سریال پس از درگذشت ملکه رویکرد سوءاستفاده گرانه ای نسبت به خاندان سلطنتی بریتانیا داشته را رد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، فصل پنجم سریال تاج که هنوز منتشر نشده است، به مرور برخی از بدترین سال های خاندان سلطنتی بریتانیا از جمله جدایی تلخ بین چارلز که در آن زمان شاهزاده بود و همسر نخستش شاهزاده دایانا می پردازد.

انتقادها از ماه گذشته و زمانی آغاز شد که روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا مقاله ای را با این عنوان منتشر کرد: تصمیم سریال تاج برای نمایش هست و نیست جنگ بین چارلز و دایانا نگرانی هایی را در قصر به وجود آورده است .

در این مقاله همچنین یکی از دوستان نزدیک چارلز پادشاه بریتانیا که نامش ذکر نشده است، این سریال را سوءاستفاده گر توصیف کرده است.

این هفته، پس از اینکه مشخص شد در فصل پنجم این سریال و در صحنه ای ساختگی، شاهزاده ولز در سال 1991 با میجر ملاقات می کند تا از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سازندگان سریال «تاج» به انتقادها / نگرانی های خاندان سلطنتی از افشای رازها

پاسخ سازندگان سریال «تاج» به انتقادها / نگرانی های خاندان سلطنتی از افشای رازها