مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 13:472022-10-20فرهنگي

رسول صدرعاملی: به خواسته خودم در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارم


هرچند که افرادی زیادی می خواستند من در این رویداد حضور نداشته باشم اما من فعالیت و رفتار هنری را همچنان مهم می دانم و به آن معتقد هستم.

- هرچند که افرادی زیادی می خواستند من در این رویداد حضور نداشته باشم اما من فعالیت و رفتار هنری را همچنان مهم می دانم و به آن معتقد هستم.

رسول صدرعاملی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما در نشست تخصصی روز اول جشنواره سی ونهم گفت: من به خواسته خودم در این جشنواره حضور دارم، هرچند که افرادی زیادی می خواستند من در این رویداد حضور نداشته باشم اما من فعالیت و رفتار هنری را همچنان مهم می دانم و به آن معتقد هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،رسول صدرعاملی در دومین نشست تخصصی از روز اول سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران درباره فیلمسازی و جهان هنری یک فیلمساز گفت: کسی که می خواهد در جهان هنر و به ویژه در سینما اثری خلق کند، باید یک سر و گردن از نگاه مردم و افراد دیگر بالاتر باشد و از بالاتر به جهان نگاه کند.

زمانی که می گویم نگاه از بالاتر به هنر و سینما منظورم این است که در آن موقعیت متوجه می شوید که نگاه شما فرهیخته تر و داناتر است و همچنین درمی یابید که ما فیلمسازان روایتگر اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد هستیم اما این را نیز باید بدانیم که آن وسط و در آن میان نیستیم! حال با هر اتفاقی که رخ داده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسول صدرعاملی: به خواسته خودم در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارم

رسول صدرعاملی: به خواسته خودم در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارم