مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 12:222022-10-20سياسي

دادستان قزوین: 85 درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات در قزوین آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رییس کل دادگستری استان و دادستان قزوین به همراه معاونین و مدیرکل زندان های استان برای پنجمین بار با حضور در زندان مرکزی قزوین با بازداشت شدگان حوادث و ناآرامی های اخیر دیدار و گفتگو کردند.

علی شعبانی رییس کل دادگستری استان در جریان این دیدار گفت: دستگاه قضایی استان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در کمترین زمان وضعیت بازداشت شدگان مربوط به اغتشاشات را تعیین تکلیف نماید و رویکرد ما برخورد توام با رافت اسلامی است.

وی افزود: البته در خصوص مسببین و عناصر اصلی که در ایجاد ناآرامی ها نقش اساسی و حمایتی داشتند و موجب مختل نمودن امنیت عمومی با استفاده از هیجانات فریب خوردگان شدند، برخورد جدی و قاطع خواهیم کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: افرادی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و حالا با انواع قرارهای تامین کیفری آزاد می شوند، باید از اقدامات خود متنبه شده باشند.

زیرا چنانچه مجدداً خطایی از آنها سر بزند قطعاً سخت گیری قانون نسبت به این افراد دو چندان خواهد شد.

حسین رجبی، دادستان قزوین نیز در حاشیه این دیدار بیان کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده تاکنون 85 درصد از دستگیرشدگان اخیر با صدور قرار تامین کیفری متناسب از زندان آزاد شده اند و پرونده آنها به قید فوریت و با تعیین قضات ویژه در حال رسیدگی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قزوین: 85 درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات در قزوین آزاد شدند

دادستان قزوین: 85 درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات در قزوین آزاد شدند