مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-20اقتصادي

تعاون راهکاری پویا و مؤثر برای برون رفت از گره های اقتصادی


رییس اتاق تعاون ایران، اتاق تعاون ایران گسترش الگوی اقتصاد تعاون را راهکاری پویا و مؤثر در راستای برون رفت از گره های اقتصادی برشمرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بهمن عبداللهی صبح امروز در دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد: توجه و اهتمام دولت سیزدهم به بخش تعاون و تأکید بر مردمی سازی اقتصاد امری است که در اقتصاد تعاونی تجلی می یابد.

بهمن عبداللهی، گسترش الگوی اقتصاد تعاون را راهکاری پویا و مؤثر در راستای برون رفت از گره های اقتصادی برشمرد و افزود: توجه و اهتمام دولت سیزدهم به بخش تعاون و تأکید بر مردمی سازی اقتصاد که در اقتصاد تعاونی تجلی می یابد، فرصت مغتنمی را در اختیار جامعه تعاون قرار می دهد تا با رشد و ارتقای ظرفیت های خود، بازوی استوار و توانمندی در کنار دولت باشند.

به گفته  رییس اتاق تعاون ایران، اتاق تعاون ایران به عنوان متولی غیردولتی بخش، تمامی مساعی خود را باهدف تسهیلگری و زمینه سازی حضور قدرتمندانه تعاونی ها در بازارهای هدف صادراتی کرده و بر آن تاکید دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه گیلان و قدردانی از اهتمام استاندار و مسؤولان استان برای توجه به ایجاد زیرساخت ها و گسترش فضاهای همکاری برای توسعه تجارت و اقتصاد تعاونی، ابراز امیدواری کرد تا با  استمرار حمایت های دولت سیزدهم بتوان گام های بلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاون راهکاری پویا و مؤثر برای برون رفت از گره های اقتصادی

تعاون راهکاری پویا و مؤثر برای برون رفت از گره های اقتصادی