مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-20اقتصادي

تدوین و اعلام ویژه برنامه ارتقای بهره وری طی یک ماه آینده در یزد


معاون آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد با بیان این که افزایش بهره وری از جمله اولویت های در دستور کار مدیریت ارشد استان است، گفت: برای اولین بار در کشور ویژه برنامه ارتقای بهره وری در استان یزد تدوین و طی یک ماه آینده در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، جعفر رحمانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت روز جهانی آمار برگزار شد، با بیان این که بعد از استقرار دولت سیزدهم تدوین و اجرای طرح توسعه ای یزد نوین در دستور کار جدی استان قرار گرفته است، اظهار کرد: یزد نوین شامل 15 ابر طرح توسعه ای است که از روزهای پایانی سال گذشته در استان یزد آغاز شده است.

وی با بیان این که خانواده، اقتصاد دانش بنیان، آب، کشاورزی، پوشاک، گردشگری، سرمایه انسانی، ورزش و انرژی خورشیدی از جمله محورهای طرح توسعه ای یزد نوین در این استان است، افزود: معدن، قطعه سازی، ماشین سازی صنایع ریلی، بهداشت و درمان و بازرگانی نیز طرح های در دستور کار برای فاز دوم یزد نوین است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد تلاش برای بالا بردن بهره وری را از دیگر اولویت های اجرایی در این استان دانست و گفت: برای اولین بار در کشور ویژه برنامه ارتقای بهره وری در استان یزد با عنوان یزد بهره ور تدوین و طی یک ماه آینده در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین و اعلام ویژه برنامه ارتقای بهره وری طی یک ماه آینده در یزد

تدوین و اعلام ویژه برنامه ارتقای بهره وری طی یک ماه آینده در یزد