مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-20سياسي

شهدا و ایثارگران حق بی منتهایی بر همه ایرانی ها دارند


شهدا و ایثارگران تا ابد حق بی منتهایی بر عهده همه بازماندگان ایرانی داشته بنابراین متولیان مربوطه امر بایستی کمافی السابق با جدیت و حساسیت کاملی نسبت به رفع مسائل ایثارگران و جانبازان بپردازند.

- پرویز خالقی فرماندار زنجان در حاشیه دیدار با محمدرضا رضایی جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس که به همراه مدیر کل بازرسی سازمان بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور، معاون منابع انسانی استانداری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و .

انجام شد، ضمن اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران تا ابد حق بی منتهایی بر عهده همه بازماندگان ایرانی دارند، اظهار داشت: متولیان امر بایستی با جدیت و حساسیت کامل نسبت به رفع مسائل ایثارگران و جانبازان بپردازند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه نفس گرم ایثارگران و غیورمردان هشت سال دفاع مقدس، برای بازماندگان امیدبخش است، ادامه داد: امروزه امنیت و آرامش در درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران را مدیون جانفشانی های دلاورمردهایی هستیم که بی هیچ ادعایی جان خود را در میان نهادند تا هموطنانشان دچار گزند از سوی دشمنان نشوند.

وی اضافه کرد: انقلاب در اثر خود گذشتگی شهدا و ایثارگران پابرجا مانده است و در این رابطه گفت: ما به عنوان مسئولان بایستی با تلاشهای بی وقفه خود و ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا و ایثارگران حق بی منتهایی بر همه ایرانی ها دارند

شهدا و ایثارگران حق بی منتهایی بر همه ایرانی ها دارند