مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 08:072022-10-20اجتماعي

سهم 50 درصدی موتورسواران از تصادفات فوتی در اصفهان


بیش از 50 درصد از تصادفات درون شهری منجر به فوت طی مدت 7 ماهه امسال در اصفهان مربوط به موتورسیکلت بوده که بخش عمده ای از موتورسوران جان باخته از کلاه ایمنی استفاده نکرده بودند.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اعمال و حرکات غیر قانونی تعدادی از موتور سواران، این وسیله نقلیه را که می تواند با دارا بودن ویژگی های خاص خود، مورد توجه و استفاده بیشتر قرار گیرد به وسیله ای مزاحم، سلب کننده امنیت ترافیکی و مخل آسایش خاطر عابران و بلای جان رانندگان آن ها تبدیل کرده است.

وی افزود: کلاه ایمنی، محافظ جان موتورسواران و ساده ترین راه برای کاهش خطرات تهدیدکننده آنان به شمار می آید و استفاده از  این وسیله  برای محافظت سر موتورسوار در برابر ضربات ناشی از تصادفات است.

محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه سر انسان در تصادفات بیشترین احتمال آسیب دیدگی را دارد، بنابراین محافظت از آن در برابر بارهای ضربه ای دارای اهمیت فراوانی است زیرا شواهد و آمارها حاکی از آن است که مهم ترین عامل مرگ و میر در تصادفات جاده ای ضربه وارده به سر بوده و موارد بسیاری بخاطر این مورد مشاهده شده است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: بیش از 50 درصد از تصادفات درون شهری منجر به فوت طی مدت 7 ماهه امسال در اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 50 درصدی موتورسواران از تصادفات فوتی در اصفهان

سهم 50 درصدی موتورسواران از تصادفات فوتی در اصفهان