مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 03:122022-10-19بين الملل

امارات و چین جذاب ترین مقصد آبزیان صادراتی بوشهر


مرتضی بحرانی شب گذشته در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در یک ماه اخیر به منظور انجام امور صادرات اقدامات لازم برای نمونه برداری و انجام آزمایش های لازم و صدور سرتیفیکیت به کشورهای مقصد صورت گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر افزود: در همین راستا اقدامات لازم برای صادرات 2 هزار و 157 تن انواع آبزیان به مقصد کشورهای امارات، چین، قطر، روسیه، ترکیه، تایلند، مالزی، عمان صورت گرفته است.

بحرانی از نظارت بر برداشت میگو پرورشی تازه و صدور گواهی حمل بهداشتی - قرنطینه ای بیش از 17 هزار و 125 تن از مبدا مزارع پرورش میگو خبر داد.

وی با اشاره به واکسیناسیون دام بومی و صنعتی خاطرنشان کرد: بیش از 66 هزار رأس دام علیه بیماری های استراتژیک و بیش از 28 هزار رأس دام علیه بیماری های غیر استراتژیک واکسینه شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از نظارت بر کشتار طیور و تأمین گوشت سفید استان خبر داد و افزود: نظارت بر کشتار بیش از 855 هزار قطعه طیور صنعتی و نظارت بر کشتار دام و تأمین گوشت قرمز بهداشتی به تعداد بیش از هزار و 500 رأس دام کشتاری سبک و سنگین انجام شده است.

وی با اشاره به عملیات نظارت بهداشتی و بازدید انجام شده توسط اکیپ های بازرسی دامپزشکی بر مراکز تولید، تاکید کرد: نظارت بر توزیع و عرضه 14 هزار و 424 فرآورده های خام دامی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات و چین جذاب ترین مقصد آبزیان صادراتی بوشهر

امارات و چین جذاب ترین مقصد آبزیان صادراتی بوشهر