مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 22:172022-10-19سياسي

اهدای 21 سری جهیزیه به نوعروسان ورامینی در هفته وحدت


رییس کمیته امداد ورامین از اهدای 21 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

- محمد توکلی رییس اداره کمیته امداد ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین، اظهار کرد: بمناسبت هفته وحدت، آیین توزیع 17 هزار سری جهیزیه به طور نمادین در اداره کل کمیته امداد برگزار شد که سهم استان تهران از این تعداد 440 سری جهیزیه بود و 21 سری از این جهیزیه ها سهم شهرستان ورامین بوده است.

رییس کمیته امداد ورامین افزود: در اسفند ماه سال گذشته یک همایش کشوری در شهرستان برگزار شد که حدود 23 هزار سری جهیزیه در سراسر کشور به نوعروسان اهدا شد که در مجموع از سال گذشته تا کنون حدود 50 هزار سری جهیزیه در سراسر کشور به نوعروسان توزیع شده است.

توکلی بیان کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان یکی از اهداف کمیته امداد برای تشکیل خانواده بوده است و این برنامه همه ساله این توزیع جهیزیه را در سراسر کشور داریم.

وی گفت: اکثر جهیزیه هایی که تهیه شده، تولید داخل می باشند و گاهی اوقات به طور پرداختی با توجه به درخواست خانواده ها واریزی انجام گرفته شده است.

توکلی با اشاره به پرداخت وام اشتغال زایی، عنوان کرد: کمیته امداد شهرستان ورامین در حوزه اشتغال زایی رتبه اول را در سال گذشته بدست آورده است و امسال نیز 850 نفر از جوانان شهرستان پذیرش شده اند تا وام اشتغال به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 21 سری جهیزیه به نوعروسان ورامینی در هفته وحدت

اهدای 21 سری جهیزیه به نوعروسان ورامینی در هفته وحدت