مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 22:122022-10-19سياسي

دیدار دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با امیرعبداللهیان


دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با امیرعبداللهیان گفت: میزان کمک سازمان های بین المللی به جمهوری اسلامی برای مقابله با مواد مخدر، تناسبی با سطح مبارزه ایران ندارد و تحریم ها نیز ما را از دریافت برخی تجهیزات در این زمینه محروم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با سردار مومنی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره وضعیت همکاری های بین المللی کشورمان در عرصه مقابله با قاچاق مواد مخدر گفت وگو و تبادل نظر شد.

وزیر امور خارجه در این دیدار از تلاش ها و دستاوردهای نهادهای ذیربط در عرصه مقابله با قاچاق و مهار سوء مصرف مواد مخدر در کشورمان - که مورد اذعان و شناسایی نهادهای بین المللی قرار گرفته است - تقدیر کرد و اهمیت تبیین موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در این عرصه را مورد تأکید قرار داد.

امیرعبداللهیان همچنین بر اهمیت استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت نهادهای بین المللی در این حوزه تأکید کرد.

سردار مومنی نیز در این ملاقات ضمن برشمردن دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: بر اساس آمارهای رسمی نهادهای بین المللی90 درصد کشفیات تریاک جهان، 48 درصد کشفیات مورفین و 26 درصد کشفیات هرویین جهان توسط جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با امیرعبداللهیان

دیدار دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با امیرعبداللهیان