مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 22:122022-10-19بين الملل

خسارت 1000 میلیارد دلاری اقتصاد کرانه باختری از اشغالگری رژیم صهیونیستی


کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (آنکتاد) در گزارشی خسارت شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی و اعمال محدودیت ها علیه فلسطینیان طی سال های 2000 تا 2020 را نزدیک به یک هزار میلیارد دلار برآورد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الحدث، کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD ) گزارشی را تحت عنوان هزینه اشغالگری اسراییل در فلسطین طی سال های 2000 تا 2020 منتشر کرد.

بر اساس خلاصه این گزارش، رژیم صهیونیستی از سال 1967 سیاست بلندمدت شهرک سازی در منطقه C (ج)کرانه باختری و بیت المقدس شرقی را به اجرا درآورده است.

رژیم صهیونیستی به منظور تسهیل در توسعه شهرک سازی ها اعمال محدودیت های رفت و آمد  را در منطقه C و بیشتر از آن در مناطق A و B(الف و ب) شدت بخشیده است.

  آنکتاد که یک رکن فرعی مجمع عمومی سازمان ملل متحد است می گوید که اسراییل به عنوان قدرت اشغالگر بیش از 70 درصد از منطقه C را در محدوده شوراهای منطقه ای شهرک ها(ی صهیونیست نشین) قرار داده است که به معنای خارج شدن آن از مناطق استفاده اقتصادی فلسطین است و این بدان معناست که استفاده اقتصادی فلسطینیان از سرزمین خود بسیار محدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 1000 میلیارد دلاری اقتصاد کرانه باختری از اشغالگری رژیم صهیونیستی

خسارت 1000 میلیارد دلاری اقتصاد کرانه باختری از اشغالگری رژیم صهیونیستی