مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-19سياسي

فرصت 3 ماهه کمیسیون ماده 10 احزاب به حزب اتحاد ملت ایران اسلامی


دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب از فرصت 3 ماهه این کمیسیون به حزب اتحاد ملت ایران اسلامی برای برگزاری مجمع عمومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالله مرادی در تشریح مصوبات آخرین نشست کمیسیون ماده 10 احزاب اظهار کرد: فرآیند بررسی قانونی انتخابات برگزار شده بود، در کمیسیون ماده 10 احزاب نهایی و کلیات انتخابات مورد تأیید قرار گرفت.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب، با اشاره به تسهیل و تشویق فعالیت های احزاب با پرداخت یارانه فعالیت، در خصوص مصوبه دیگر جلسه کمیسیون،گفت: پیش نویس دستورالعمل پرداخت یارانه فعالیت احزاب در دستورکار کمیسیون است و مقرر شد احزاب با توجه به شاخص ها و امتیازدهی به فعالیت شان یارانه دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: یارانه فعالیت صرفا به احزابی تعلق می گیرد که فعال بوده و اساسنامه را اصلاح و مجمع عمومی خود را طبق قانون احزاب برگزار کرده باشند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور، همچنین از بررسی وضعیت حزب اتحاد ملت در کمیسیون ماده 10 احزاب، خبر داد و افزود: کمیسیون با دعوت از نمایندگان این حزب، به بررسی فعالیت های آن پرداخت و در نهایت  تصمیم گرفت، به جهت عدم تأیید کنگره حزب - به دلیل به حد نصاب نرسیدن- که با اساسنامه مصوب و ماده 18 قانون مغایرت دارد، به حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، 3 ماه فرصت مجدد داده شود تا نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 3 ماهه کمیسیون ماده 10 احزاب به حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

فرصت 3 ماهه کمیسیون ماده 10 احزاب به حزب اتحاد ملت ایران اسلامی