مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 20:122022-10-19سياسي

گزارش وزیر اقتصاد درباره درآمد دولت از معادن در کمیسیون اصل نود بررسی شد


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی گزارش وزیر اقتصاد درباره درآمد دولت از حوزه معادن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- علی خضریان سخنگوی کمیسیون در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست کمیسیون اصل 90 گفت: یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه موضوع پیگیری اجرای بند ل تبصره 7 قانون بودجه 1401 از وزیر اقتصاد بود و انتظار می رفت فهرستی از شرکت های فرآوری مواد معدنی ارائه شود تا براساس آن بتوان میزان دقیق برداشت از معادن و سهم دولت از آن مشخص شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس بیان کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزیر اقتصاد در خصوص درآمد وصولی از این قانون و عدم تحقق کامل اجرای قانون بودجه، مقرر شد وزارت اقتصاد گزارشی کامل در خصوص اقدامات این وزارتخانه و همکاری با وزارت صمت به کمیسیون ارائه کند.

وی با بیان اینکه در حوزه قانون مبارزه با پولشویی، سند ملی ارزیابی ریسک، رتبه بندی اشخاص مشمول و عملکرد بانک ها در حوزه پولشویی از وزیر سوال شد، گفت: متاسفانه سند ملی ارزیابی ریسک اجرایی نشده است و وزارت اقتصاد مکلف شد تا بهمن ماه سند را تدوین و گزارش آن به کمیسیون ارائه شود.

خضریان تصریح کرد: همچنین در زمینه رتبه بندی اشخاص گام هایی برداشته شده اما نیاز به طراحی پلتفرم در این زمینه است که کارهای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وزیر اقتصاد درباره درآمد دولت از معادن در کمیسیون اصل نود بررسی شد

گزارش وزیر اقتصاد درباره درآمد دولت از معادن در کمیسیون اصل نود بررسی شد