مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 20:122022-10-19ورزشي

نخستین تجربه نخبه کهگیلویه و بویراحمدی در عرصه داوری لیگ برتر فوتبال ایران


محسن حکیم نیز به دلیل هوش و استعداد بالایی که دارد و همچنین تحصیلات عالیه و تسلط به زبان انگلیسی خواهد توانست در آینده به عنوان یکی از کمک داوران بین المللی در عرصه فوتبال کشور و همچنین در عرصه بین الملل درخشش داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه های اخیر در سطح اول فوتبال کشور خوش درخشیده اند و این استان تاکنون چندین و چند داور طراز اول و همچنین کمک داور فوتبال و فوتسال  به فوتبال و فوتسال کشور معرفی کرده است.

داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در همه ادوار لیگ های معتبر فوتبال ایران از جام آزادگان و سپس لیگ برتر و همچنین لیگ دسته اول فوتبال ایران خوش درخشیده اند و هم اکنون نیز مسئولیت اول داوری فوتبال کشور بر عهده یک کهگیلویه و بویراحمدی است.

از حمزه کارگر و نوذر رودنیل گرفته تا خداداد افشاریان و مرحوم شجاعت محمدیان همچنین صفدر احمدی و غلام آموزگار از داوران مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ های معتبر کشور در سالیان گذشته بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اما در دوره کنونی نیز چندین و چند داور از این استان در لیگ های معتبر فوتبال ایران قضاوت می کنند که روح الله شریفی، محمد راهی، مجتبی افرا، محسن حکیم و حمیدرضا افشون و چند داور و کمک داور دیگر در این زمره به شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تجربه نخبه کهگیلویه و بویراحمدی در عرصه داوری لیگ برتر فوتبال ایران

نخستین تجربه نخبه کهگیلویه و بویراحمدی در عرصه داوری لیگ برتر فوتبال ایران