مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 19:522022-10-19سياسي

حاج علی اکبری: جامعه در فتنه اخیر به خواست دشمن پاسخ نداد


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نظام اسلامی از فتنه اخیر سربلند بیرون آمد و جامعه نیز به خواست دشمن در فتنه اخیر پاسخ نداد و همراهی نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در هفتمین گردهمایی مجازی ائمه جمعه کشور که با حضور قریب به 690 امام جمعه برگزار شد، حجت الاسلام  حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با تبیین الگوی نبوی در مواجهه با فتنه ها و مسائل مشابه که بر سه اصل حکمت، رحمت و عزت استوار است، گفت: برخورد با جریان کفر و نفاق، به حضور محکم، باصلابت، نفوذناپذیر و فعال در محیط کارگزاری ولایت الهی نیاز دارد و مسئولان، ضمن اشراف نسبت به تحرکات دشمن خارجی، باید اهل تصمیم های بزرگ و اقدام به موقع باشند و از رفتار محافظه کارانه که سمّ حرکت انقلابی است، پرهیز کنند.

    حاج علی اکبری افزود: ما می توانیم تجلی سیره نبوی را در سیما، سخن و عمل امام عزیز و عالیقدر خود ببینیم که چگونه در شرایط فتنه گون، حکیمانه، رحیمانه و عزیزانه مواجه می شوند، از این رو به عموم نخبگان توصیه می کنم مکرر به تحلیل های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص فتنه اخیر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اکنون در شرایط ادبار فتنه هستیم که پس از اقبال و برافروختگی حادث می شود و در این مرحله، تفکر، عمق یابی و اتخاذ مبانی دقیق اهمیت پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: جامعه در فتنه اخیر به خواست دشمن پاسخ نداد

حاج علی اکبری: جامعه در فتنه اخیر به خواست دشمن پاسخ نداد