مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 17:472022-10-19سياسي

عدم تزریق حتی یک دوز واکسن در یک چهارم شهرستان های کشور!


طی 48 ساعت اخیر تنها هزار و 152 دوز واکسن کووید 19 تزریق شده است؛ عددی که حاصل جمع همه واکسن های تزریق شده به عنوان دوز اول، دوم، سوم و بالاتر در سراسر کشور است.

- موج بعدی کرونا که از راه برسد، وضعیت وخیمی در کشورمان به وجود خواهد آورد؛ این را آمار هایی نشان می دهد که این روز ها به ثبت می رسند و برای هیچ کس حتی متولی مقابله با کرونا و درمان آن اهمیتی ندارد!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، طی 48 ساعت اخیر در کشورمان تنها هزار و 152 دوز واکسن کووید 19 تزریق شده است؛ عددی که حاصل جمع همه واکسن های تزریق شده به عنوان دوز اول، دوز دوم، دوز سوم و بالاتر در سراسر کشورمان است.

در 448 شهرستانی که در هر کدام پایگاه های پرشماری برای تزریق واکسن مشخص شده و تجهیز گردیده، انواع واکسنِ تولید و خریداری شده با تدابیری ویژه به دستشان رسیده و میانشان توزیع گردیده، اما کسی داوطلب تزریق شان نیست.

درباره فرآورده هایی سخن می گوییم که گران قیمت هم هستند و تاریخ انقضا هم دارند و این گونه نیست که با عدم تزریق شان، مشکلی پیش نیاید، بلکه منقضی می شوند و می بایست با تدابیر ویژه امحا گردند، اما همان گونه که عدم استقبال مردم از آن ها برای کسی اهمیتی ندارد، هزینه کردن برای گردآوری و امحایشان هم بی اهمیت است، که اگر نبود، تلاشی ولو کوچک برای استفاده شان صورت می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تزریق حتی یک دوز واکسن در یک چهارم شهرستان های کشور!

عدم تزریق حتی یک دوز واکسن در یک چهارم شهرستان های کشور!