مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-19سياسي

دادستان کل کشور: با عناصر و عاملان اصلی حوادث اخیر قاطعانه برخورد می شود


به تمامی دادستان ها اعلام شد که حتما از روحانیون، افراد باسواد و مطلع استفاده شود تا با افراد دستگیر شده صحبت شده و حرف های آنها را بشنوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه دادستان سابق و جدید مرکز استان کرمان با حضور حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، علی اکبر بختیاری رییس دفتر دادستان کل، خرم آبادی معاون نظارت بر امور دادسراها و مقامات و مسئولان ارشد استان کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری در این مراسم با اشاره به اینکه در کنار برخوردهای قاطع قضایی به اقدامات فرهنگی معتقد هستیم، افزود: به تمامی دادستان ها اعلام شد که حتما از روحانیون، افراد باسواد و مطلع استفاده شود تا با افراد دستگیر شده صحبت شده و حرف های آنها را بشنوند.

قطعا یکی از مصادیق جهاد تبیین این است که مسائل را برای افرادی که مرتکب خلافی شده اند اما منجر به جرم و جنایتی نشده اند، تبیین کنیم.

وی با تاکید بر این که دستگاه قضایی مصمم است با عناصر و عاملان اصلی حوادث اخیر قاطعانه برخورد کند، گفت: با افرادی که به دام افتاده و معلوم شود که فریب خورده اند و دستشان به خون و جنایت آلوده نیست با  رافت اسلامی برخورد می شود و اکنون هم تعداد زیادی از این افراد متناسب با وضعیتی که داشتند، آزاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: با عناصر و عاملان اصلی حوادث اخیر قاطعانه برخورد می شود

دادستان کل کشور: با عناصر و عاملان اصلی حوادث اخیر قاطعانه برخورد می شود