مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-19اقتصادي

تاسیس 200 هزار خوابگاه متأهلی وزارت علوم با همکاری وزارت راه و شهرسازی


در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای تاسیس 200 هزار خوابگاه متأهلی قراردادی با وزارت راه و شهرسازی بسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان در جلسه ای که با حضور سعدالله نصیری قیداری، رییس دانشگاه شهید بهشتی و سایر اعضای هیأت رییسه در محل دانشگاه شهید بهشتی به منظور بررسی و بحث و تبادل نظر درباره مسائل رفاهی دانشجویان خوابگاهی تشکیل شد، شرکت کرد.

*  16 درصد بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به تغذیه دانشجویی اختصاص دارد در این نشست رییس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به مساعدت های صندوق رفاه دانشجویان درباره مسائل رفاهی دانشجویی گفت: 16 درصد بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به تغذیه دانشجویی اختصاص دارد و دانشگاه شهید بهشتی از پوشش 6 هزار دانشجوی خوابگاهی برخوردار است در صورتی که در سامانه صندوق رفاه دانشجویان حدود 2 هزار ظرفیت از سوی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شده است.

گنجی خاطرنشان کرد: حمایت از مسکن دانشجویی و سرپناه دانشجویان دور از شهر و دیار خود از مهم ترین مسائل مدنظر صندوق رفاه دانشجویان است و این صندوق با توجه به رسالت و اهداف خود در قالب ضوابط قانونی، حقوقی و ساختاری تا حد امکان در جهت بهینه سازی شرایط خوابگاه ها و بازسازی و ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس 200 هزار خوابگاه متأهلی وزارت علوم با همکاری وزارت راه و شهرسازی

تاسیس 200 هزار خوابگاه متأهلی وزارت علوم با همکاری وزارت راه و شهرسازی