مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-19سياسي

1500 بسته اقلام کمک تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار جزیره اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه ظهر امروز شهرستان قشم در این مراسم گفت: برگزاری برخی اقدامات همدلانه با همراهی دستگاه های مختلف و مردم موجب امیدواری به تاثیرگذاری فعالیت های فرهنگی در حوزه آموزش، پرورش و رفع مشکلات دانش آموزان می شود.

  وی ادامه داد: با وجود حمایت ها و فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف، همچنان برخی کمبودها از میان نرفته است که با برنامه ریزی های مختلف می توان برای رفع آنها اقدام کرد.

امام جمعه شهرستان قشم در ادامه اجرای طرح مهر همدلی و اختصاص این بسته اقلام کمک تحصیلی را در راستای عمل به طرح مواسات ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب و عملکرد قرارگاه تحول اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم دانست.

حجت الاسلام حاجبی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز در برخی خانواده ها و بخش های جزیره قشم شاهد فقر فرهنگی هستیم که باید با هماهنگی تمامی دستگاه ها و بخش ها، برای رفع آن تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیزدر این مراسم گفت: با هماهنگی میان بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم و دستگاه های فرهنگی و خدماتی شهرستان این اقلام کمک تحصیلی تهیه و میان دانش آموزان کم برخوردار جزیره توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 بسته اقلام کمک تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار جزیره اختصاص یافت

1500 بسته اقلام کمک تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار جزیره اختصاص یافت