مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-19دانش

پرداخت 80 درصد حقوق استادیار پایه یک به محقق پسادکتری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن شریفی در پنجاه و هفتمین اجلاس معاونان پژوهشی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و فناوری کشور گفت: ایجاد دوره های پسادکتری که در راستای حفظ و نگهداشت نخبگان صورت می گیرد از مصوبات جلسه اخیر شورای عالی عتف است که با .

- مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در آیین نامه پذیرش محققان پسا دکتری که به زودی ابلاغ می شود، پیش بینی شده است به محققان پسا دکتری معادل 80 درصد استادیار پایه یک حقوق پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن شریفی در پنجاه و هفتمین اجلاس معاونان پژوهشی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و فناوری کشور گفت: ایجاد دوره های پسادکتری که در راستای حفظ و نگهداشت نخبگان صورت می گیرد از مصوبات جلسه اخیر شورای عالی عتف است که با حضور رییس جمهور تشکیل شد و مصوبات مهمی داشت.

وی افزود: در آیین نامه، ایجاد سه نوع دوره پسادکتری را پیش بینی کردیم که دوره تحقیقاتی در دانشگاه ها و موسسات پژوهشی، دوره فناورانه در پارک های علم و فناوری و دوره صنعتی در صنایع و شرکت های خصوصی ایجاد می شود.

شریفی گفت: حقوق محققان پسا دکتری شاغل در دانشگاه ها و موسسات پژوهشی، توسط صندوق شورای عتف و حقوق محققان پسادکتری شاغل در پارک های علم و فناوری با مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 80 درصد حقوق استادیار پایه یک به محقق پسادکتری

پرداخت 80 درصد حقوق استادیار پایه یک به محقق پسادکتری