مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-19سياسي

گلستان در حوزه تعرض به عرصه منابع طبیعی با مشکل مواجه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حیدر آسیابی، رییس کل دادگستری گلستان در نشست شورای قضایی گلستان با حضور رییس سازمان ثبت و اسناد اظهار کرد: - رییس کل دادگستری گلستان گفت: این استان در حوزه تعرض به عرصه منابع طبیعی با مشکل مواجه است که نمونه بارز آن در روستای زیارت گرگان مشاهده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حیدر آسیابی، رییس کل دادگستری گلستان در نشست شورای قضایی گلستان با حضور رییس سازمان ثبت و اسناد اظهار کرد: ساماندهی ساخت و ساز غیرمجاز اولویت و از برنامه های اصلی دادگستری استان است.

آسیابی افزود: دستگاه قضایی گلستان با اقداماتی از جمله استقرار ایستگاه بازرسی در ورودی روستای زیارت برای جلوگیری از انتقال غیرقانونی مصالح ساختمانی به دنبال تلاش برای کاهش تخلفات این بخش است که با این اقدام ساخت و ساز غیرمجاز در خارج از بافت این روستا طی هفت ماه گذشته به صفر رسید.

رییس کل دادگستری گلستان با تاکید بر توجه به اقتصاد اهالی روستای زیارت در تامین معیشت آن ها و جلوگیری از فروش زمین، افزود: در این راستا دستگاه قضایی نشست های متعددی برای توجه و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و رفع موانع روستای زیارت برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در حوزه تعرض به عرصه منابع طبیعی با مشکل مواجه است

گلستان در حوزه تعرض به عرصه منابع طبیعی با مشکل مواجه است