مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-19سياسي

نامه رسان ها، چشم انتظار احتساب سختی کار در مجلس شورای اسلامی


نامه رسانان پست با روزانه بیش از 12 ساعت کار و در گرما و سرما انتظار آن را دارند که سختی کار آن ها در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

- محمدکاظم سبزواری رییس اداره پست شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: استفاده گسترده مردم از ظرفیت های پست علاوه بر اطمینان در انجام فعالیت ها، سبب افزایش بهره وری، کاهش حمل و نقل غیر ضروری و کاهش زمان دریافت خدمت می شود.

وی افزود: ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب شده رویکرد خدمات پستی تغییر کند و این خدمات که در گذشته به عنوان کهن ترین وسیله ارتباطی مورد استفاده قرار می گرفت اکنون تبدیل به کالا، امانت، اسناد و مدارک شده است.

سبزواری با اشاره به اینکه اکنون پست نقش اصلی را در تجارت الکترونیک دارد، گفت: در دوران شیوع کرونا، فعالیت شرکت پست به دلیل خریدهای اینترنتی و غیرحضوری مردم چند برابر شد، در این دوران بار کسب و کارهای دیجیتال بر روی دوش کارکنان شرکت ملی پست بود و باید حمایت های ویژه ای از این قشر زحمت کش شود.

رییس اداره پست شهرضا با اشاره به مشکلات نیروهای پستی گفت: ارتقای جایگاه شغلی و حقوق معیشتی یکی از مهم ترین دغدغه های نیروهای پست بخصوص نامه رسان ها است که توجه ویژه شرکت را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رسان ها، چشم انتظار احتساب سختی کار در مجلس شورای اسلامی

نامه رسان ها، چشم انتظار احتساب سختی کار در مجلس شورای اسلامی