مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-19اجتماعي

پیکر شهید سرهنگ «محمد عباسی» در شاهرود و بسطام تشییع شد


پیکر مطهر شهید سرهنگ دوم «محمد عباسی» که اشرار مسلح او را در سراوان به شهادت رساندند، امروز در شاهرود و بسطام تشییع و به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، پیکر شهید محمد عباسی ، از افسران راهنمایی و رانندگی شهرستان سراوان که اخیراً در حمله مسلحانه اشرار به شهادت رسید، پیش از ظهر امروز با استقبال مردم و مسؤولان در شهرهای شاهرود و بسطام تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید محمد عباسی اهل شاهرود و شاغل در راهنمایی و رانندگی شهرستان سراوان بود که در حین خدمت به دست اشرار مسلح به شهادت رسید و امروز بر دستان مردم مؤمن و خداجوی شاهرود تشییع و سپس راهی زادگاهش، شهر بسطام شد و آنجا آرام گرفت.

پیکر مطهر شهید عباسی در گلزار شهدای بسطام و با حضور باشکوه مردم و مسؤولان به خاک سپرده شد.

آیین وداع با پیکر این شهید والامقام نیز شب گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و شماری از مسؤولان در حسینیه امام خمینی (ره) فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ روز دوشنبه، بیست و پنجم مهرماه، تروریست های مسلح سوار بر یک دستگاه خودروی پژو 405 با دو 2 قبضه سلاح کلاشینکف، سرهنگ دوم محمد 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید سرهنگ «محمد عباسی» در شاهرود و بسطام تشییع شد

پیکر شهید سرهنگ «محمد عباسی» در شاهرود و بسطام تشییع شد