مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-19اقتصادي

3 راهکار طلایی مقابله با بحران غذایی


جنگ روسیه و اوکراین، شیوع ویروس کرونا و تغییرات آب و هوایی از مهمترین عواملی است که اقتصاد کشورها، امنیت غذایی و بازارهای جهانی را تهدید می کند در این میان سه راهکار اصلی برای مقابله وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امنیت غذایی در جهان را این روزها عوامل مختلفی تهدید می کنند که اگر اجماع جهانی برای بهتر شدن اوضاع نباشد تامین غذا و قیمت های بازار در آینده بسیار بدتر از این خواهد شد.

جنگ روسیه و اوکراین، شیوع ویروس کرونا و تغییرات آب و هوایی از مهمترین عواملی است که اقتصاد کشورها، امنیت غذایی و بازارهای جهانی را تهدید می کند.

نهادهای بین المللی، صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، سازمان خواروبار کشاورزی ملل متحد بارها در این باره هشدار داده اند.

*تغییرات آب و هوایی و گرم شدن کره زمین مهمترین تهدید امنیت غذایی در جهان است که از دهه های گذشته به دلیل دست اندازی انسان به طبیعت شروع شده و هر روز این تهدیدات بیشتر می شود، دخالت انسان در روند طبیعی این طبعیت پویا، از بین بردن جنگل ها، تخریب مراتع، افزایش مصرف سوخت فسیلی و تشدید انتشار گازهای گلخانه های باعث شده کره زمین گرمتر شود.

اکنون این کره خاکی 1.

5 درجه گرم تر شده است و این به تنهایی تولیدات کشاورزی را کمتر می کند طبق اعلام فائو(سازمان خواروبار جهان) زمین که گرمتر می شود عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 راهکار طلایی مقابله با بحران غذایی

3 راهکار طلایی مقابله با بحران غذایی