مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-19سياسي

روایتی از آخرین سفر شهید آوینی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، معاونت سیمای رسانه ملی به تازگی مجموعه مستندی را در دست تهیه دارد که به آخرین سفر شهید آوینی به مناطق عملیاتی اختصاص دارد، - مجموعه مستند آن با استفاده از تصاویر به جامانده از آخرین سفر شهید مرتضی آوینی به مناطق عملیاتی، آخرین روز های زندگی راوی روایت فتح را بازگو می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، معاونت سیمای رسانه ملی به تازگی مجموعه مستندی را در دست تهیه دارد که به آخرین سفر شهید آوینی به مناطق عملیاتی اختصاص دارد، این مستند محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح است که با استفاده از تصویر های بجامانده از آخرین سفر شهید مرتضی آوینی در فروردین ماه 1372 ساخته شده است.

مستند آن نمایشگر آخرین تصاویر و تلاش های شهید آوینی برای تولید روایت فتح است.

این مجموعه مستند 25 قسمت است که چهار قسمت اول مربوط به اشغال خرمشهر است و در این قسمت حماسه ای که در خرمشهر و مقاومت مردم این شهر و ایستادگی و جانفشانی های رزمندگان اسلام روی داده است روایت می شود.

یک قسمت هم مربوط به گودال قتلگاه است که در آن زمان فیلمبرداری شده است و به سید مرتضی نشان می دهند که تصمیم می گیرد مستندی در باره این قتلگاه بسازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از آخرین سفر شهید آوینی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

روایتی از آخرین سفر شهید آوینی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس