مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-19بين الملل

اروپای وحشی به روایت تاریخ/ باغی که روی استخوان میلیون ها انسان رنگین پوست بنا شده!


پس از آنکه جوزپ بورل دنیای خارج از اروپا را همچون یک جنگل توصیف کرد، تحت انتقادات شدیدی قرار گرفته و از او خواسته شده تا عذرخواهی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، غربی در آفریقا است.

ماهیت اروپا به روایت تاریخ ادعای بورل در حالی است که بیشترین جنگ ها در طول تاریخ در اروپا اتفاق افتاده  و تاریخ این سرزمین شاهد چندین قرن جنایت و کشتار است.

صفحات تاریخ جهان مملو از جنایت هایی است که سه کشور امریکا، مدرنیته می نامند، روی پوست، گوشت، خون و استخوان میلیون ها انسان رنگین پوست بنا شده است.

آمریکا و اروپا براساس نقض حقوق بشر، برده داری و وحشیگری ساخته شده ‎ا ند اما دیگران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند؛ این ناقضان حقوق بشری در حالی دیگران را از داشتن سلاح یا انرژی هسته ‎ای منع می کنند که خود بمب اتم دارند و از آن نیز علیه سایر ملت ها استفاده کرده‎ اند.

اروپای وحشی  پیش از این رهبر انقلاب در سخنان نوروزی سال 98 ، پرده از ماهیت سیاست مداران اروپایی برداشتند و تاکید کردند: سیاستمداران غربی در باطن آدم هایی هستند به معنای کامل کلمه وحشی.

کت و شلوار می پوشند، سال 1392 نیز در یک سخنرانی در جمع زنان حوزوی و دانشگاهی کل غربی ها را با صفت جنایت پیشگی و وحشی گری معرفی نمودند: اینها ظاهرشان اتو کشیده و کراوات زده و ادکلن زده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپای وحشی به روایت تاریخ/ باغی که روی استخوان میلیون ها انسان رنگین پوست بنا شده!

اروپای وحشی به روایت تاریخ/ باغی که روی استخوان میلیون ها انسان رنگین پوست بنا شده!