مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-19سياسي

سخن میثم مطیعی با بچه های انقلاب: آشوب ذهنی و محاسباتی خطرناک تر از آشوب خیابانی است


میثم مطیعی با انتشار پیامی نکاتی را با بچه های انقلاب درمیان گذاشت و نوشت: 99/9 درصد ایرانیان در این اعتراضات شرکت نکردند.

یک ملت با چه زبانی به بیگانه و هزاران رسانه اش بگوید دست از سر ما بردارید و بگذارید زندگی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) با انتشار پیامی نکاتی را با بچه های انقلاب در میان گذاشت.

او در این پیام خطاب به بچه های انقلاب نوشت: خطرناک تر از آشوب خیابانی، آشوب ذهنی و اغتشاش در نظام محاسباتی ماست! این روزها به بهانه اغتشاشات، هرکسی تحلیلی از جامعه ایران ارائه می کند.

بسیاری از این تحلیل ها ظاهری دلسوزانه و بی طرف دارند، اما نسبتی با واقعیت میدانی ندارند و کلیشه هایی پیش ساخته اند که تنها بر دوش وقایع سوار می شوند! هر کسی در تحلیل، ماهی تکراری خودش را از این آب گل آلود می گیرد: شکاف نسل ها، مخوف بودن و جامعه ستیزی دهه هشتادی ها، تضییع حقوق زن در ایران، بی عدالتی و فساد سیستماتیک در نظام، ضرورت تجدیدنظر جدی در حرکت کشور، شکست مطلق گفتمان انقلاب در فضای رسانه و فرهنگ، تبدیل نظام به حکومت بی خردان و خالی شدن حاکمیت از تیزهوشان و.

اما یکی نیست بگوید اگر همه این گزاره ها صرفاً با حضور هشتاد هزار نفر در دو هفته اعتراض و آشوب قابل اثبات است، عدم حضور هشتاد و سه میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخن میثم مطیعی با بچه های انقلاب: آشوب ذهنی و محاسباتی خطرناک تر از آشوب خیابانی است

سخن میثم مطیعی با بچه های انقلاب: آشوب ذهنی و محاسباتی خطرناک تر از آشوب خیابانی است