مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-19بين الملل

ارتش کره جنوبی فوراً اقدامات تحریک آمیز را متوقف کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، ارتش کره شمالی روز چهارشنبه پس از شلیک 250 گلوله توپ به منطقه حائل نزدیک به مناطق مرزی بین دو کره با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این اقدام «هشدار جدی» بود به رزمایش های نظامی کره جنوبی که در حال برگزاری است.

- ارتش کره شمالی با انتشار بیانیه ای به کره جنوبی هشدار داد که هر چه سریعتر اقدامات نظامی تحریک آمیز در شبه جزیره کره را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، ارتش کره شمالی روز چهارشنبه پس از شلیک 250 گلوله توپ به منطقه حائل نزدیک به مناطق مرزی بین دو کره با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این اقدام هشدار جدی بود به رزمایش های نظامی کره جنوبی که در حال برگزاری است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از بیانیه ارتش این کشور افزود ارتش کره شمالی به مناطق مرزی گلوله های هشدار و تهدید شلیک کرد تا به رزمایش های نظامی کره جنوبی اقدامات نظامی قوی نشان دهد.

ارتش کره شمالی همچنین از همسایه جنوبی خواسته هر چه زودتر اقدامات تحریک آمیز، آتش افروزانه و بی ملاحظه را متوقف کند که موجب افزایش تنش ها در شبه جزیره کره شده اند.

این بیانیه سخنگوی ارتش کره شمالی ساعاتی پس از آن منتشر می شود که ارتش این کشور 250 گلوله توپ به آب های ساحلی در شرق و غرب در مناطق مرزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش کره جنوبی فوراً اقدامات تحریک آمیز را متوقف کند

ارتش کره جنوبی فوراً اقدامات تحریک آمیز را متوقف کند