مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-19اقتصادي

چالش کنونی بازار سرمایه چیست؟


مدیر شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس به ناآشنایی مردم نسبت به بورس کالا اشاره کرد و اظهار داشت: مردم برای حاشیه سود 60 میلیونی اقدام به خرید خودرو از طریق سایت شرکت خودروسازی می کنند اما برای سود 200 میلیونی خودرویی مانند دیگنیتی فقط چند هزار نفر از طریق بورس .

- به نقل از ایرنا، محمدهادی سلیمی زاده عصر سه شنبه در نشست خبری که برگزار شد، اعلام کرد: در سال های گذشته فعالیت زیادی در شرکت در راستای بهبود وضعیت آموزش در بازار سرمایه انجام شد اما شاهد وقفه هایی در اجرای این برنامه ها بوده ایم.

وی به مأموریت های در دستور کار این شرکت اشاره کرد و افزود: در زمینه دوره MBA بازار سرمایه، در حال رفع و رجوع مشکلات هستیم و در تلاشیم که تا 6 ماه آینده مشکلی باقی نماند و فرآیندها به صورت الکترونیکی انجام شود.

سلیمی زاده به مقوله سواد مالی هم پرداخت و تاکید کرد: این مساله از جمله موضوعاتی است که در بورس دارای بیشترین تکرار و کمترین خروجی بوده است و اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن با معضلات حاضر بر سر راه این مساله هستیم.

مدیر شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس به ناآشنایی مردم نسبت به بورس کالا اشاره کرد و اظهار داشت: مردم برای حاشیه سود 60 میلیونی اقدام به خرید خودرو از طریق سایت شرکت خودروسازی می کنند اما برای سود 200 میلیونی خودرویی مانند دیگنیتی فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش کنونی بازار سرمایه چیست؟

چالش کنونی بازار سرمایه چیست؟