مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-19اجتماعي

تمام محورهای مسدود شده در گلستان بازگشایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، شامگاه سه شنبه در پی بارش رگباری باران، برخی از محورهای گلستان از جمله خوش ییلاق مسدود و برخی از جاده ها هم به دلیل آبگرفتگی و سیلاب تردد به کندی انجام می شود.

با اعلام راهداری گلستان هم اکنون محور خوش ییلاق بازگشایی شده است.

این محور که شب گذشته به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل در حدفاضل روستاهای فارسیان و تیل آباد مسدود اعلام شده بود با فروکش شدن باران و سیلاب بازگشایی و رفت و آمد در این محور به حالت عادی درآمده است.

همچنین برق روستاهای کوهستانی بخش چشمه ساران آزادشهر که به دلیل بارش شدید باران قطع شده بود با تلاش نیروهای اداره برق، مشکل برطرف و برق 11 روستای این مسیر بامداد امروز وصل شد.

تمام مسیرهای مواصلاتی گلستان که به علت سیلاب دیشب و بامداد امروز مسدود شده بود یا محدودیت تردد داشت با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

راهداری گلستان: تمام محورهای مواصلاتی گلستان باز است غلامرضا بیگی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: تمام محور هایی که بر اثر بارش شدید باران از عصر سه شنبه 26 مهر مسدود شده بود، در حال حاضر بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه، محور خوش ییلاق که در هفت نقطه دچار رانش و ریزش شده بود ساعت 4 صبح بامداد امروز چهارشنبه 27 مهر بازگشایی شد، ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای مسدود شده در گلستان بازگشایی شد

تمام محورهای مسدود شده در گلستان بازگشایی شد